@همه چیز اینجاست@

@همه چیز اینجاست@

اگر شاهی گدایی آخرش مرگ / اگر زرین کلاهی آخرش مرگ
@همه چیز اینجاست@

@همه چیز اینجاست@

اگر شاهی گدایی آخرش مرگ / اگر زرین کلاهی آخرش مرگ

به بعضیا باس گفت

به بعضیا باس گفت :سکوت به خاطر شخصیت خودمه وگرنه تو خیلی زیر سوالی 



به بعضیا باس گفت :عشقم به عشقت سلام برسون 



به بعضیا باس گفت :تو تفی هستی که من انداختمش روی زمین حالا هر کی میخواد جمعش کنه نوش جونش



به بعضیام باس گفت :دوست دارم سلام و احوال پرسی نیست که به هر کسی میرسی میگی



به بعضیا باس گفت باور کن من خودمو نمیگیرم ولی شما زیادی خودتو ول کردی 




نظرات 1 + ارسال نظر
سحر خانم 1394/10/25 ساعت 17:58 http://fars.fr.cr/

سلامی به شیرینی دلتون خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
خیلی دوست دارم پیش منم بیاین مرسی از لطفتون
65088

سلام مرسی ممنون حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد